Czy mogę zwrócić zakupione urządzenie ?
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827). Z urządzenia zakupionego w naszym sklepie mogą Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w terminie i na warunkach określonych w powyższej ustawie. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek sumy, czyli odstępnego.
Jak mogę zwrócić urządzenie ?
Upewnij się, że spełniasz dwa poniższe warunki zwrotu zakupionego towaru:
- nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
- zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
Wypełnij poniższy formularz zwrotu towaru i wyślij go na adres [email protected] poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 3 dni robocze od wysłania formularza.
Po potwierdzeniu otrzymania zgłoszenia przez pracownika naszego sklepu wyślij zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem zwrotu towaru na adres:
Firma Usługowo - Handlowa Dariusz Wichtowski
ul. Daleka 4, 60-124 Poznań
Zwrotu urządzeń możesz także dokonać oddając produkt w Punkcie Odbioru Osobistego – Tulce na następujących warunkach:
- towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
- w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.
Stan zwracanego produktu
Zgodnie z ustawą:„ towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym". Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych noszących znamiona używanych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w dziale Reklamacje)
Podsumowanie
Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
Nie przyjmujemy zwrotu części zamiennych, akcesorii i urządzeń zamawianych indywidualnie pod klienta.
Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta.
Sklep zwraca wartość towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 7 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad towar/zwrot może nie zostać przyjęty, a zwrócony towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.
Formularz zwrotu
W celu weryfikacji zakupionych przez Państwa produktów prosimy o podanie numeru zamówienia oraz adresu e-mail lub numeru telefonu, na który zostało złożone zamówienie.